no-img
فایل باز

آموزش و مثال عملی MSA - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
آموزش و مثال عملی MSA
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مارس 27, 2020
3 مگابایت
۲۰,۰۰۰ تومان
۲۰,۰۰۰ تومان – خرید

آموزش و مثال عملی MSA


MSA چه چیزیست؟

تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری یا همان  MSA یک ارزیابی دقیق از یک فرایند اندازه گیری است و به طور معمول شامل یک آزمایش ویژه است که در پی شناسایی اجزای تغییر در آن فرآیند اندازه گیری است.در این قسمت برای شما آموزش همراه با مثال عملی MSA آماده سازی کرده ایم.

همانطور که فرآیندهای تولید یک محصول ممکن است متفاوت باشد ، روند بدست آوردن اندازه گیری ها و داده ها نیز ممکن است دارای تنوع بوده و نتایج نادرستی را به بار آورد.MSA تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری ، روش آزمایش ، ابزارهای اندازه گیری و کل فرآیند بدست آوردن اندازه گیری ها را برای اطمینان از صحت داده های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل (معمولاً تجزیه و تحلیل کیفیت) و برای درک پیامدهای خطاهای اندازه گیری برای تصمیم گیری های گرفته شده در مورد یک محصول یا فرایند ارزیابی می کند. MSA یک عنصر مهم از روش Six Sigma و سایر سیستم های مدیریت کیفیت است.

منبع

در آموزش و مثال عملی MSA چه چیزی دریافت خواهید کرد؟

جزوه آموزشی بصورت PDF همراه با مثال با فرمت doc,docx و jpg

 

 



موضوعات :
آموزش , جزوه

درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 249 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.