no-img
فایل باز

برنامه رژیم لاغری کتوژنیک - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
برنامه رژیم لاغری کتوژنیک
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
pdf
آوریل 22, 2020
15 مگابایت
۲۷,۷۰۰ تومان
۲۷,۷۰۰ تومان – خرید

برنامه رژیم لاغری کتوژنیک


رژیم لاغری کتوژنیک چیست؟

این رژیم(رژیم لاغری کتوژنیک)که هم چنین به عناوینی مثل رژیم کیتو یا کتو یا کتون زا هم شناخته میشه،یک روش رژیمی جدید هستش که تو اون مصرف کربوهیدرات کم میشه و مصرف چربی زیاد میشه. درضمن مصرف پروتئین هم تا حدودی تعدیل می شه.

با این عملکرد در اخر بدن رو به یک وضعیت متابولیکی خاصی به اسم “کتوسیس” می رسونه، که به اون متابولیسم چربی سوزی هم میگن.

کارش چیه؟

بطور خلاصه میتونیم بگیم هدف اصلی رژیم کتوژنیک مجبور کردن بدن به استفاده از چربی ها و چربی سوزی بجای مصرف کربوهیدرات و قند های بدن هستش،که نتیجش ازبین رفتن بافت های چربی اضافی تو بدن و افزایش میزان انرژی و سلامت ناخن،پوست و مو و مهمتر از همه تعدیل هورمون هاست.این نتیجه ها رو حداکثر بعد از ۴ هفته از اجرای رژیم کتوژنیک خودشونو نشون میدن.

این کتاب در مورد چی هستش؟

این کتاب،ترجمه ی کامل کتاب The Keto Diet هستش که در سایت آمازون به فروش میرسه.این کتاب از سه بخش تشکیل شده که در بخش اول با مباحث تئوریک و کلیات رژیم کتوژنیک اشنا میشید ،در بخش دوم انواع برنامه های کتوژنیک ارایه میشه و با توجه به سیستم بدنتون و انتخاب خودتون میتونید هر برنامه ای که خواستید انتخا کنین و در بخش سوم هم روش صحیح پخت و تهییه مواد برای استفاده آموزش داده میشه.

نویسنده ی کتاب کیه؟

لیان ووگل

خانم لیان ووگل ،نویسنده ی این کتاب که در سال ۲۰۱۷ علم و تجربه های خودش رو در قالب یک کتاب که هم اکنون برای شما عزیزان قرار دادیم منتشر کرد،موسس موسسه ی Healthful Pursuit هتسش که کار این موسسه اینه که به افراد تو زمینه ی رژیم کتوژنیک مشاوره بده و برای اونا رژیم های لاغری رو ارایه بده.لازم به ذکره که این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب ها در سایت آمازون در ضمینه ی کتاب های آموزشی رژیم و لاغری هستش! اما چون هموطنان عزیز ما به این سایت دسترسی ندارن و زبان این کتاب انگلیسی هست،این کتاب بصورت ترجمه شده و در قالب فایل PDF توی ۱۸۰ صفحه برای شما قرار دادیم.امیدواریم بتونین بیشترین استفاده رو از این کتاب ببرید.

 



موضوعات :
آموزش

درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 249 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.