no-img
فایل باز

جواب تمرینات کتاب Inside Reading 1 ویرایش دوم - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
جواب تمرینات کتاب Inside Reading 1 ویرایش دوم
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
pdf
آگوست 12, 2021
320 مگابایت
۱۹,۷۰۰ تومان

جواب تمرینات کتاب Inside Reading 1 ویرایش دوم


نیم نگاهی به کتاب آموزش زبان Inside Reading 1

مجموعه کتاب Inside Reading  در ۵ سطح و به منظور تقویت Reading یعنی مهارت خواندن زبان آموزان است. این سطوح از سطح مبتدیIntro  آغاز و به سطح پیشرفته Inside4 ختم می شود. کتاب Inside Reading 1 و سایر کتب این مجموعه از انتشارات معتبر آکسفورد هستند. همچنین این مجموعه، دارای فایل صوتی است که به وسیله لوح فشرده (DVD) در اختیار شما قرار می گیرد.

آشنایی با ساختار کتاب Inside Reading 1

این کتاب با بهره گیری از لهجه آمریکایی برای آموزش های آکادمیک و پایه مورد استفاده قرار می گیرد. متون متوع و پرتعداد در کنار تمرین های فراوان نیز از دیگر مزایای این مجموعه جهت یادگیری و تقویت زبان شما خواهد بود. ساختار هر کتاب از مجموعه Inside Reading دارای ۱۰ بخش یا درس می باشد. هر یک از این دروس اغلب به موضوعی خاص و منحصربه فرد می پردازد. همچنین متن های کتاب در زمینه های مختلف عمومی و تخصصی بوده و دامنه وسیعی را شامل می شود.

مزایای کتاب زبان Inside Reading 1

مطالعه متون و اساساً مهارت Reading منجر به تسلط و یادگیری بر طیف گسترده ای از واژگان خواهد شد. در نتیجه افزایش دامنه لغات یکی از پر رنگ ترین امتیازات این مجموعه کتاب است. در پایان کتاب فهرست لغات کل دروس جمع آوری شده است. همچنین با استفاده از کتاب آموزشی Inside Reading 1 مهارت نوشتن و نگارش شما بهبود پیدا خواهدکرد.

در کنار متن های اختصاصی و متنوع، در هر درس، معمولاً ۲متن مهم دانشگاهی نیز بخش گرداوری شده است. همچنین پس از هر متن تمرینات پرتعداد جهت تسلط و یادگیری هرچه بهتر و بیشتر زبان آموزان گرفته است.

دیگر ویژگی های Inside Reading 1

علاوه بر مزایای ذکر شده این مجموعه ویژگی های برجسته دیگری نیز دارد. یکی از آن ها درنظرگیری بخش هایی پیش از آغاز درس است. در واقع در این بخش سؤالاتی جهت گفت و گو و چالش ذهنی زبان آموزان است. بهره گیری از منابع معتبر و نویسندگان بنام و معروف و همچنین مثال ها، جداول، نمودارها از دیگر ویژگی های Inside Reading 1 است.

در این قسمت برای شما عزیزان جواب تمرینات کتاب Inside Reading 1 ویرایش دوم را قرار دادیم.



درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 250 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.