no-img
فایل باز

جواب کتاب کار Speak Now 1 Workbook - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
جواب کتاب کار Speak Now 1 Workbook
امتیاز 4.15 ( 20 رای )
pdf
نوامبر 1, 2020
۱۱,۸۰۰ تومان
۱۱,۸۰۰ تومان – خرید

جواب کتاب کار Speak Now 1 Workbook


سری کتاب های Speak Now ، مجموعه ای ۴ قسمتی از سری کتاب های آموزش زبان انگلیسی میباشند که به گونه ای طراحی شدند تا بر روی مهارت اسپیکینگ و توانایی برقراری ارتباط شما بیشتر تمرکز کنند و آنرا بهبود ببخشند.البته ناگفته نماند که این کتاب بر روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی کار میکند.تمامی تمرین های این کتاب دارای بخشی به نام Speaking میباشد که سعی دارد با مثال زدن و  قرار دادن دانش آموز در موقعیت ارتباطی و نزدیک به مکالمات روزمره،کلمات و دیالوگ هایی که بیشتر در طی روزمره مورد استفاده قرار میگیرد را شبیه سازی کند.لازم به ذکر است این کتاب در سال ۲۰۱۲ میلادی توسط یکی از برجسته ترین مولفان زبان انگیسی یعنی دکتر جک ریچادرز تالیف شده است.نویسندگان این کتاب Jack Richards و David Bohlke هستند .

در این قسمت برای شما جواب کتاب کار این کتاب را قرار داده ایم(جواب تمرینات از درس ۱ تا درس ۳۲). تعداد صفحات فایل ۳۶ صفحه و در فرمت PDF میباشد.



درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 249 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


2 پاسخ به “جواب کتاب کار Speak Now 1 Workbook”

    • فایل باز گفت:

      با سلام بر شما دوست عزیز و گرامی،از اینکه از سایت فایل باز دیدن میکنید از شما ممنونم! لطفا بفرمایید چه سوالی دارید تا راهنماییتون کنیم؟📞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.