no-img
فایل باز

متن لیسنینگ Interchange 2 Fourth Edition ویرایش دوم - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
متن لیسنینگ Interchange 2 Fourth Edition ویرایش دوم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آگوست 12, 2021
5 مگابایت
۱۲,۲۰۰ تومان
۱۲,۲۰۰ تومان – خرید

متن لیسنینگ Interchange 2 Fourth Edition ویرایش دوم


نیم نگاهی به کتاب آموزش زبان Interchange 2 FourEdition

یکی از دوره های معتبر و معروف در حوزه یادگیری زبان انگلیسی، کتاب های Interchange می باشد. این مجموعه در ۴ سطح مبتدی تا پیشرفته در نظرگرفته شده است. ویرایش چهارم این کتاب یا همان FourEdition Interchange 2 در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد. این دوره، از جمله مجموعه هایی است که با استقبال بسیار خوبی از سوی زبان آموزان سراسر دنیا روبه رو شده است. نویسند کتاب نیز، نویسنده معروف نیوزلندی، پروفسور جک ریچاردز می باشد.

آشنایی با دوره Interchange

دوره Interchange از چهار بخش، شامل یک Intro و سه Interchange تشکیل شده است. لذا کتاب Interchange 2 FourEdition سومین جلد از کتاب های ۴ گانه این مجموعه است. دوره Intro برای کسانی است که به تازگی یادگیری زبان را اغاز نموده اند یا پیش زمینه اندکی دارند. دوره Interchange همه مهارت های یادگیری زبان نظیر، خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری را دربردارد. در نتیجه مجموعه ای کامل جهت یادگیری و َآنایی با زبان انگلیسی می باشد.

ویژگی های Interchange 2 FourEdition

این کتاب در ۱۵۰ صفحه به چاپ رسیده و کتاب کار آن نیز ۹۶ صفحه دارد. موضوعات و عناوین متنوع و مختلفی در این کتاب مورد بررسی و آموزش قرار گرفته است. از آن جمله می توان به موضوعات خانه و آپارتمان، آشپزی، فناوری، بناها و افراد مشهور و… اشاره کرد.

محتویات Interchange 2 FourEdition

کتاب های دانش آموز با عنوان Studen Book و تمرین Work Book کتاب های اصلی اینترچنج هستند. همچنین لوح فشرده های آموزش به صورت خود آموز و فایل های صوتی نیز مکمل این مجموعه هستند. هر فصل نیز دارای یک فیلم کوتاه نهایتاً ۱۰ دقیقه ای که به مرور لغات و گرامر فصل می پردازد.

بخش های اضافه شده در ویرایش جدید

در جدیدترین نسخه Interchange 2 مجموعه مربوط به درک مطلب یا همان Reading به روزرسانی شده است. همچنین قسمت های مربوط به Snapshot نیز مورد بازبینی قرار گرفته است. فعالیت های GrammerPlus نیز از جمله بخش های اضافه شده در Interchange 2 FourEdition می باشد.

در این قسمت برای شما متن لیسنینگ Interchange 2 Fourth Edition ویرایش دوم را قرار داده ایم!



درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 249 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.