no-img
فایل باز

دانلود طرح درس روزانه و سالانه تربیت بدنی، دوره اول دبیرستان - فایل باز


فایل باز
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
دانلود طرح درس روزانه و سالانه تربیت بدنی، دوره اول دبیرستان
zip
می 6, 2024
1 مگابایت
۲۳,۰۰۰ تومان

دانلود طرح درس روزانه و سالانه تربیت بدنی، دوره اول دبیرستان


تربیت بدنی و ورزش یکی از مهمترین فعالیت‌های امروز بشر است. تربیت بدنی فرایندی آموزشی که هدف آن بهبودی و رشد انسان از طریق فعالیت هـای جسمانی است.
آگاهی از علوم تربیت بدنی، انسان را قادر می‌سازد با بهره‌گیری از آموزش های مهارتی و آگاهی از اصول علمی، روش اجرایی و یادگیری حرکات ورزشی را آسان‌تر درک کند. برنامه های درس تربیت‌ بدنی سالانه و روزانه در دبیرستان با رعایت نکات امنیت و تغذیه دانش‌آموزان، به بهبود کلیت زندگی و عملکرد آن‌ها کمک خواهد کرد .
پیشگیری از بیماریهای قلبی، فشار خون، دیابت، پوکی استخوان، و… از جمله مزیتهای فعالیتهای جسمانی مداوم است. دستاوردهای پژوهشی نشان میدهند که ورزش در کاهش اضطراب نیز مؤثر است و همچنین اجرای فعالیتهای حرکتی باعث راحتی عضلات میشود. این درس در دبیرستان به عنوان یکی از دروس مهم و ضروری برای دانش‌آموزان است که به منظور ارتقای سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان، تقویت قدرت عضلات و افزایش استقامت تدریس می‌شود. برنامه‌های این درس باید شامل مواردی همچون تمرینات هوازی، بازی‌ها و نکات ایمنی و.. باشد.
میتوان به طور کلی گفت برنامه درس تربیت بدنی سالانه و روزانه در دبیرستان با هدف اصلی ارتقاء سلامت، تقویت عضلات و توسعه مهارت‌ های حرکتی دانش‌ آموزان طراحی شده است.



موضوعات :
طرح درس

درباره نویسنده

سلام خدمت شما کاربران عزیز.علی هستم ، مدیر وبسایت.سعی میکنم فایلهایی براتون قرار بدم که بیشتر مورد نیاز شما باشه برای رفاه حال شما عزیزان.درصورتی که فایلی مد نظرتون هست،در قسمت نظرات یا تماس با ما اعلام بفرماییدتا براتون قرار داده بشه.

فایل باز 256 نوشته در فایل باز دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.